NEOPLAN Cityliner - Ваш автобус-лімузин для яскравих вражень від поїздки

NEOPLAN Cityliner - Ваш автобус-лімузин для яскравих вражень від поїздки

decor decor
Neoplan Cityliner - відчуй себе як вдома

Якщо ваші пасажири охочіше сідають в автобус,
ніж виходять з нього, то це Cityliner. У нашому класичному автобусі панує атмосфера абсолютного комфорту: через широкі вікна пасажири можуть насолоджуватися незвичайними видами пропливаючого перед ними ландшафту, як в кінозалі. Комфортабельні сидіння преміум-класу з великим простором для ніг дозволять розслабитися і отримати максимум задоволення від поїздки.

  • Заходьте, влаштовуйтеся зручніше і насолоджуйтеся відпочинком
  • Запропонуйте своїм пасажирам неперевершений простір для комфортних подорожей і відпочинку
  • Простір для оформлення

Неповторний дизайн і абсолютна турбота про повноцінне комфорті

Незрівнянний комфорт під час подорожі на автобусі Cityliner забезпечують не тільки бортова кухня, туалет і розважальні системи, а й вишуканий інтер'єр особливо просторого салону. Рівню преміум-класу відповідає дійсності та оснащення робочого місця водія, технічне рішення автобуса і потужний двигун стандарту Euro-6. Cityliner доступний в двох-або трехосном варіанті і вміщує до 63 пасажирів.

  1. 01

    Клімат контроль

    Біля водійського місця передбачена персональна система клімат-контролю, яка дає можливість створювати оптимальну робочу температуру.

  2. 02

    Оптимальна висота

    Висота моделі становить 3,7 м, а довжина залежить від типу трансформації: 12,24 для 2-х мостового автобуса і 12,99 для 3-х мостового відповідно.

  3. 03

    Комфорт і розкіш

    Продумана до дрібниць концепція конфігурації створює максимально розкішні умови для пасажирів.

Характеристики:

Neoplan Cityliner це стильний і надійний пасажирський транспорт, призначений для тривалих подорожей. Продумана до дрібниць концепція конфігурації створює максимально розкішні умови для пасажирів.

З виходом нової серії туристичних пасажирських автомобілів Neoplan Cityliner розробники MAN зуміли продемонструвати наскільки якісним і рентабельним може бути громадський транспорт. У 2013 році на міжнародній виставці Busworld концерн Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg представив абсолютно новий автобус з двигуном MAN D26 потужністю в 510 кінських сил, який при цьому відповідає стандарту Євро-6.

Їхати плавно і з комфортом – приємні відчуття чекають пасажирів на будь-якому маршруті. Покоління системи MAN TipMatic® Coach, встановлене в моделі Skyliner, забезпечує оптимальне перемикання передач при рушанні з місця, проходженні поворотів, русі на підйом і під ухил, а також гарантує підтримку в повільно рухається міському потоці. Інтелектуальне управління трансмісією істотно підвищує комфорт їзди. Крім того, підвищується безпека руху і знижується витрата палива.

Активна підвіска CDS (Comfort Drive Suspension) з електронним управлінням підвищує не тільки комфорт, але і безпеку. Амортизатори з електронним управлінням миттєво реагують на зміну навантаження і ходових параметрів і протягом мілісекунд адаптують жорсткість і інтенсивність демпфірування до нових умов. Таким чином, автобус не заносить навіть на поворотах і при повному навантаженні.

Cityliner Cityliner C Cityliner L
Варіант двигуна MAN D2676 LOH, R6, вертикальний, Euro-6
Робочий об’єм 12 419 см3
Потужність 316 кВт (430 л. с.), 2200 Нм 346 кВт (470 л. с.), 2400 Нм 346 кВт (470 л. с.), 2400 Нм
MAN D2676 LOH, R6, вертикальний, Euro-6
Робочий об’єм 12 419 см3
Потужність 346 кВт (470 л. с.), 2400 Нм 375 кВт (510 л. с.), 2600 Нм 375 кВт (510 л. с.), 2600 Нм
Коробка передач MAN TipMatic®, 12-ступінчаста автоматизована коробка передач з функцією EasyStart MAN TipMatic®, 12-ступінчаста автоматизована коробка передач з функцією EasyStart MAN TipMatic®, 12-ступінчаста автоматизована коробка передач з функцією EasyStart
6-ступінчаста механічна коробка передач (тільки при потужності 420 л. с) 6-ступінчаста механічна коробка передач (тільки при потужності 460 л. с) 6-ступінчаста механічна коробка передач (тільки при потужності 460 л. с)
6-ступінчаста автоматична коробка передач
Ходова частина
Передня вісь Багатоважільна вісь з незалежною підвіскою коліс і стабілізатором Багатоважільна вісь з незалежною підвіскою коліс і стабілізатором Багатоважільна вісь з незалежною підвіскою коліс і стабілізатором
Задня вісь Ось з гипоидной передачею MAN з чотирма важелями направляючої системи підвіски Ось з гипоидной передачею MAN з чотирма важелями направляючої системи підвіски Ось з гипоидной передачею MAN з чотирма важелями направляючої системи підвіски
Задня підтримуюча вісь З електрогідравлічним керуванням (EHLA) З електрогідравлічним керуванням (EHLA)
Обсяг речового відділення До 12,2 м3 До 13,1 м3 До 14,1 м3
Сидячі місця До 51+1+1 До 59+1+1 До 63+1+1
Розміри
Довжина 12 240 мм 12 990 мм 13 399 мм
Ширина 2550 мм 2550 мм 2550 мм
Висота з системою кондиціонування повітря 3720 мм 3720 мм 3720 мм
Діаметр розвороту 21 140 мм 22 494 мм 22 354 мм
Колісна база 6060 мм 6200 мм 6550 мм
Висота для стояння в центральному проході 2066 мм 2066 мм 2066 мм
Висота центрального проходу 1346 мм 1346 мм 1346 мм