Якщо ваші пасажири охочіше сідають в автобус,
ніж виходять з нього, то це Cityliner. У нашому класичному автобусі панує атмосфера абсолютного комфорту: через широкі вікна пасажири можуть насолоджуватися незвичайними видами пропливаючого перед ними ландшафту, як в кінозалі. Комфортабельні сидіння преміум-класу з великим простором для ніг дозволять розслабитися і отримати максимум задоволення від поїздки.
Незрівнянний комфорт під час подорожі на автобусі Cityliner забезпечують не тільки бортова кухня, туалет і розважальні системи, а й вишуканий інтер'єр особливо просторого салону. Рівню преміум-класу відповідає дійсності та оснащення робочого місця водія, технічне рішення автобуса і потужний двигун стандарту Euro-6. Cityliner доступний в двох-або трехосном варіанті і вміщує до 63 пасажирів.
Біля водійського місця передбачена персональна система клімат-контролю, яка дає можливість створювати оптимальну робочу температуру.
Висота моделі становить 3,7 м, а довжина залежить від типу трансформації: 12,24 для 2-х мостового автобуса і 12,99 для 3-х мостового відповідно.
Продумана до дрібниць концепція конфігурації створює максимально розкішні умови для пасажирів.
Neoplan Cityliner це стильний і надійний пасажирський транспорт, призначений для тривалих подорожей. Продумана до дрібниць концепція конфігурації створює максимально розкішні умови для пасажирів.
З виходом нової серії туристичних пасажирських автомобілів Neoplan Cityliner розробники MAN зуміли продемонструвати наскільки якісним і рентабельним може бути громадський транспорт. У 2013 році на міжнародній виставці Busworld концерн Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg представив абсолютно новий автобус з двигуном MAN D26 потужністю в 510 кінських сил, який при цьому відповідає стандарту Євро-6.
Техніка для спокійної їзди
Їхати плавно і з комфортом – приємні відчуття чекають пасажирів на будь-якому маршруті. Покоління системи MAN TipMatic® b> Coach, встановлене в моделі Skyliner, забезпечує оптимальне перемикання передач при рушанні з місця, проходженні поворотів, русі на підйом і під ухил, а також гарантує підтримку в повільно рухається міському потоці. Інтелектуальне управління трансмісією істотно підвищує комфорт їзди. Крім того, підвищується безпека руху і знижується витрата палива.
Активна підвіска CDS (Comfort Drive Suspension) з електронним управлінням підвищує не тільки комфорт, але і безпеку. Амортизатори з електронним управлінням миттєво реагують на зміну навантаження і ходових параметрів і протягом мілісекунд адаптують жорсткість і інтенсивність демпфірування до нових умов. Таким чином, автобус не заносить навіть на поворотах і при повному навантаженні.
Cityliner | Cityliner C | Cityliner L | |
---|---|---|---|
Варіант двигуна | MAN D2676 LOH, R6, вертикальний, Euro-6 | ||
Робочий об’єм | 12 419 см3 | ||
Потужність | 316 кВт (430 л. с.), 2200 Нм | 346 кВт (470 л. с.), 2400 Нм | 346 кВт (470 л. с.), 2400 Нм |
MAN D2676 LOH, R6, вертикальний, Euro-6 | |||
Робочий об’єм | 12 419 см3 | ||
Потужність | 346 кВт (470 л. с.), 2400 Нм | 375 кВт (510 л. с.), 2600 Нм | 375 кВт (510 л. с.), 2600 Нм |
Коробка передач | MAN TipMatic®, 12-ступінчаста автоматизована коробка передач з функцією EasyStart | MAN TipMatic®, 12-ступінчаста автоматизована коробка передач з функцією EasyStart | MAN TipMatic®, 12-ступінчаста автоматизована коробка передач з функцією EasyStart |
6-ступінчаста механічна коробка передач (тільки при потужності 420 л. с) | 6-ступінчаста механічна коробка передач (тільки при потужності 460 л. с) | 6-ступінчаста механічна коробка передач (тільки при потужності 460 л. с) | |
6-ступінчаста автоматична коробка передач | – | – | |
Ходова частина | |||
Передня вісь | Багатоважільна вісь з незалежною підвіскою коліс і стабілізатором | Багатоважільна вісь з незалежною підвіскою коліс і стабілізатором | Багатоважільна вісь з незалежною підвіскою коліс і стабілізатором |
Задня вісь | Ось з гипоидной передачею MAN з чотирма важелями направляючої системи підвіски | Ось з гипоидной передачею MAN з чотирма важелями направляючої системи підвіски | Ось з гипоидной передачею MAN з чотирма важелями направляючої системи підвіски |
Задня підтримуюча вісь | – | З електрогідравлічним керуванням (EHLA) | З електрогідравлічним керуванням (EHLA) |
Обсяг речового відділення | До 12,2 м3 | До 13,1 м3 | До 14,1 м3 |
Сидячі місця | До 51+1+1 | До 59+1+1 | До 63+1+1 |
Розміри | |||
Довжина | 12 240 мм | 12 990 мм | 13 399 мм |
Ширина | 2550 мм | 2550 мм | 2550 мм |
Висота з системою кондиціонування повітря | 3720 мм | 3720 мм | 3720 мм |
Діаметр розвороту | 21 140 мм | 22 494 мм | 22 354 мм |
Колісна база | 6060 мм | 6200 мм | 6550 мм |
Висота для стояння в центральному проході | 2066 мм | 2066 мм | 2066 мм |
Висота центрального проходу | 1346 мм | 1346 мм | 1346 мм |