MAN TGS з унікальною можливістю дооснащення: будь то ближні і розвозять перевезення важких вантажів, робота на будівельному майданчику, в комунальному господарстві або в особливо складних умовах & nbsp; - наші надійні універсальні автомобілі впораються з виконанням будь-якого завдання. На пульті з інтуїтивно зрозумілим управлінням всі важливі перемикачі та функції розташовані під рукою. А після успішного виконання завдання вас чекає оновлена зона відпочинку з продуманою організацією & nbsp; - тут ви відчуєте себе як вдома. Максимальний рівень комфорту, як ніколи раніше.
Офіційний дилер концерну MAN компанія «Технофорум» пропонує купити багатофункціональний і максимально продуктивний тягач MAN TGS за оптимальною вартістю. Присутні у нас програми фінансування дозволяють придбати необхідне для клієнта вантажний транспортний засіб за допомогою кредиту або лізингу. Для отримання більш детальної інформації зв'яжіться з нашими фахівцями, і сміливо йдіть поставленої мети, яка беззастережно призведе до процвітання вашого власного бізнесу.
Система аварійного гальмування (EBA) попередить водія про загрозу зіткнення з їде попереду або пріпарковинним автомобілем і в разі потреби візьме на себе регулювання ходом гальмування.
Кабіна LX MAN TGS - це першокласний повсякденний комфорт, багато місця і кращий огляд в процесі далеких транспортувань.
Завдяки гладкій верхній кромці рами кріплення різних кузовів на MAN TGS проводиться швидко і без зусиль.
MAN TGS виділяється власними достоїнствами в області внутрішніх і прикордонних віддалених транспортувань, а ще в області важких розвізних перевезень, при експлуатації в сільському господарстві і в будівництві. Потрібну динаміку гарантують високомоментні мотори з режимом уприскування Common Rail і АКПП MAN TipMatic®. Через свою великої корисного навантаження, неповторною ергономічності і економічності MAN TGS визначає нові стандарти для багатоденних рейсів.
Варіант двигуна | Робочий об’єм |
---|---|
D1556 | 9,0 л |
243 кВт (330 л. с.), 1600 Н•м | |
265 кВт (360 л. с.), 1700 Н•м | |
294 кВт (400 л. с.), 1800 Н•м | |
D2676 | 12,4 л |
316 кВт (430 л. с.), 2200 Н•м | |
346 кВт (470 л. с.), 2400 Н•м | |
375 кВт (510 л. с.), 2600 Н•м |
З новим практичним оснащенням для найбільшого комфорту: сучасний дизайн салону MAN TGS вражає численними елементами оснащення.
Оновлений бампер, який дасть відсіч будь-кому, полегшена конструкція і регульована навантаження на вісь - автомобіль випромінює впевненість і вселяє довіру.
Місця вистачить для всього — тільки не для компромісів. Від кольорового дисплея з високою роздільною здатністю, нової інтуїтивної концепції перемикання і управління до численних поліпшень в зоні відпочинку — нове оснащення салону дійсно добре продумано.
Переваги Вантажівка MAN TGS
Протягом кілька десятиліть MAN з’єднує максимальну функціональність з сучасним дизайном. Так ви завжди будете робити незабутнє враження.
Легкий на підйом: модельний ряд великовантажні автомобілів TGS відрізняється послідовно полегшеною конструкцією. Тому що чим легше вантажний автомобіль, тим більше корисного вантажу він може перевозити — при меншому споживанні енергії. І ваша виручка зростає.
Оптимальні рамкові умови: MAN TGS відкриває цілий ряд можливостей. Завдяки рівній верхній кромці рами установка будь-яких кузовів виконується швидко і просто. Вільна частина рами позаду кабіни може бути використана для установки додаткового обладнання, наприклад крана. Установка додаткового оснащення на вже укомплектований автомобіль спрощується за рахунок перфорованої рейки рами.
Сильне заяву: MAN TGS впевнено демонструє характерний профіль і вражаючу харизму. Лев MAN на решітці радіатора і рульовому колесі символізує силу і міць — і дає зрозуміти, що ховається всередині нашого автомобіля.
Завжди оптимальне навантаження на вісь: ідеальну тягу на провідній осі при всіх рівнях навантаження в MAN TGS забезпечує регульоване співвідношення осьових навантажень на дорогу. Осьова навантаження поперемінно розподіляється між віссю з приводом і віссю без приводу, щоб забезпечити оптимальну передачу необхідної сили тяги навіть на грунтовому покритті.
Він не нагрівається навіть при довгій роботі: за рахунок пластинчастої структури пластиковий бампер оптимально направляє повітряні потоки для охолодження технічного оснащення MAN TGS та оберігає його від перегріву. Основний компонент передньої частини автомобіля не тільки привабливий зовні, але і виконує важливу практичну функцію.
Завжди приємна атмосфера: Незалежно від того, який варіант кабіни ви виберете, MAN TGS забезпечить вам максимум комфорту.
Технічні розробки
Тягачі MAN у виконанні Euro 6 рентабельно видаються надійними двигунами, продуманими елементами і оптимально пристосованими один до одного технологіями. Базою всього цього є високомоментні 6-циліндрові мотори. Для співвідношення виключно жорстким запитам до шкідливих викидів MAN застосовує такі головні технології як спосіб уприскування Common Rail, система рециркуляції ОГ (AGR), режим селективного каталітичного відновлення (SCR) і протівосажевий фільтр (DPF / CRT). Висновок: мотори MAN класу Euro 6 ставлять новітні стандарти в області витрати пального і AdBlue®.
Коробка передач-еталон ефективності:
Набір оборотів замість пробуксовування: з підключається приводом переднього моста MAN HydroDrive ® sup> ви ніколи не втратите зчеплення з дорогою, навіть на складних ділянках.
Додаткова тяга, коли це необхідно: якщо ви тільки зрідка їздите по слизьких дорогах, то повний привід навряд чи буде оптимальним рішенням. Ідеальний варіант для вас — підключається привід переднього моста MAN HydroDrive® sup>. При необхідності він збільшує тягу, але при цьому витрачає набагато менше палива в порівнянні зі стандартним повним приводом, так і автомобіль втратить до 750 кг в вазі. MAN HydroDrive® sup> забезпечить надійне зчеплення з дорогою — щоб ніщо не зупиняло вас на шляху до мети.
Ефективність = безпеку
Надійність перевезення вантажів має чимало доданків. Найбільш важливі — це запасні системи вантажівки, а також вміння шофера швидко і правильно реагувати в ризикованих ситуаціях.
Компанія MAN Nutzfahrzeuge придумала для обох якостей сучасні рішення, спрямовані на підготовку шоферів-експертів до різних ситуацій на дорозі, а також на розробку електронних допоміжних систем, які допомагають водієві в щоденних і важких моментах.
Сучасні системи надання безпеки MAN TGX зменшують можливість автоаварій і тим самим збільшують віддачу транспортування вантажів. Підвищення безпеки завжди окупить себе.
Компоненти безпеки MAN TGS*
Відстань до їде попереду т / с неодноразово розраховується помилково. Адаптивний круїз-контроль (ACC) автоматично ставить відповідно до предустановками дистанцію до автомобіля, що їде попереду транспортного засобу і таким чином знижує загрозу зіткнення.
Система активної стабілізації при нахилі (CDC) розраховує достатню жорсткість амортизаторів залежно від завантаження машини і стану дорожнього покриття, при гальмуванні і розгоні, в поворотах і при переміщенні по гірських дорогах. Конструкція збільшує безпеку пересування, зокрема в автомобілях з високорасположенним центром тяжіння, наприклад у вантажних машин зі змінним кузовом.
Режим безперервно відстежує стан грузовика, що наближався і автоматично втручається в роботу системи управління мотором і гальмівної системи при загрозі занесення або перекидання.
Компенсує гальмування з ESP запобігає перекиданню або відхилення (складання) у автопоїзда
Система стеження за дорожньою розміткою II (LGS) — це додаткова функція з впровадженням камер, яка допомагає водієві в ситуації випадкового перетину шляховий розмітки, т. Е. Догляд машини зі своєї смуги руху.
Режим аварійного гальмування (EBA) попередить водія про загрозу зіткнення з їде попереду або припаркованим на узбіччі автомобілем і в разі потреби прийме на себе регулювання процесом гальмування. Таким чином режим аварійного гальмування допомагає запобігти серйозним трагедії або звести до мінімуму їх результати.