При створенні нового автобуса Lion's City виробники MAN покладалися не тільки на власні знання, але також на побажання і рекомендації клієнтів. Завдяки численним трансформацій що перетворилася модель стала ще більш привабливою з точки зору ефективності та комфорту, як всередині, так і зовні. Міський автобус Lion's City в новому образі повністю відповідає найсвіжішим технологічним тенденціям.
Абсолютно все його оснащення складається з комплектуючих деталей, які роблять колосальний вплив на високу ступінь безпеки транспорту та продуктивності. Полегшена конструкція кузова і наявність інтелектуальної системи управління енергопостачанням встановлюють нові стандарти щодо економічності та практичності. Незалежна підвіска коліс робить автобус невразливим навіть в самих екстремальних умовах.
Завдяки численним нововведенням як всередині, так і зовні MAN Lion's City став максимально економічним і привабливим.
Захоплює зовні і всередині! Новий MAN Lion's City оснащений численними технічними новинками.
З точки зору зручності їзди MAN Lion's City задовольняє будь-які запити. Ергономічне місце водія і просторий пасажирський салон забезпечують комфорт і зручність під час поїздки.
Ефективний режим з автоматичною системою включення і відключення ДВС
Завдяки додатковому оснащенню MAN EfficientHybrid інтелектуальна система управління енергопостачанням стала використовуватися в новому MAN Lion’s City. Основним компонентом є надійний і зносостійкий електродвигун, встановлений між двигуном і коробкою передач. У режимі примусового холостого ходу або гальмування стартер-генератор колінчастого вала працює як генератор (електромашина), в зворотному режимі – як стартер (пусковий пристрій). Завдяки цьому додатково економиться паливо і підвищується зручність їзди для водія і пасажирів.
Великий вибір варіантів коробки передач
Для нового MAN Lion’s City пропонуються дві автоматичні коробки передач виробництва компаній Voith та ZF.
Двигун | D1556 | ||
---|---|---|---|
Стандарт ОГ | Euro 6d | ||
Кількість циліндрів / розташування / число клапанів на циліндр | 6/рядне/4 | ||
Робочий об’єм (л) / хід (мм) / отвір (мм) / ступінь стиснення | 9/145/115/21:1 | ||
Система вприскування палива | Common Rail | ||
Номінальна потужність (кВт/л.с.) Внутрішнє позначення двигуна |
206/280 LOH12 |
243/330 LOH11 |
265/360 LOH10 |
Номінальна частота обертання (об / хв) | 1 800 | 1 800 | 1 800 |
Макс. крутний момент (Н • м) | 1 200 | 1 400 | 1 600 |
при частоті обертання (об / хв) | 800–1 600 | 900–1 600 | 900-1 550 |
Мінімальна частота обертання на холостому ходу (об / хв) | 550 | 550 | 550 |
Маса двигуна (кг)1) | ок. 900 | ок. 900 | ок. 900 |
Заправний обсяг масла без / с масляним фільтром (л) | 39/40,5 | 39/40,5 | 39/40,5 |
Інтервал заміни масла / інтервал очищення фільтр сажі (км)2, 3) | до 80 000/750 000 | до 80 000/750 000 | до 80 000/750 000 |
Тиск впорскування / тиск при запаленні (бар) | до 2 500/230 | до 2 500/230 | до 2 500/230 |
Пуск холодного двигуна (°C) | до -32 | до -32 | до -32 |
Створення абсолютно нового місця водія свідчить про те, що новий MAN Lion’s City ми розробили у співпраці з клієнтами.
Збільшення вільного простору перед колінами, поліпшення огляду і ряд ергономічних удосконалень роблять новий Lion’s City ідеальним місцем для водія.
Сидіння та поручні в новому MAN Lion’s City були істотно перероблені. Ми пропонуємо різні варіанти чохлів і оббивки, сидіння стали складними і універсальними в розміщенні, а догляд і очищення значно спростилися.
Поручні чудово вписуються в пасажирський салон, адже ми досконально продумали питання вибору матеріалів, ергономічності і кріплення.
Непряме світлодіодне освітлення салону з регульованою яскравістю повністю висвітлює стелю, при цьому світло, як в природі, надходить зверху. Так у пасажирів виникає відчуття безпеки і комфорту.
Завдяки новій концепції конструкції кузова новий MAN Lion’s City значно легше попередника. Це стало можливим завдяки сендвічнимі конструкції і переходу на алюмінієвий каркас даху, а також бокових стінок з високоякісної сталі та алюмінію.
Скляні і облицювальні поверхні переважають в концепції бічних стінок нового MAN Lion’s City. Поверхні вікон завдяки трьом різним сегментам – вікно з боку водія, пасажирське вікно і бічні стінки – виглядають по-сучасному і прості в обслуговуванні.
Повністю світлодіодні фари не тільки добре виглядають. Вони підвищують безпеку маршрутного транспорту, мають довгий термін служби (до 10 000 годин роботи) при одночасно низькому споживанні струму.
Дверна система в новому MAN Lion’s City розроблена компанією MAN. Компоненти були перевірені в численних дослідженнях і експериментах, так що вони відрізняються підвищеною експлуатаційною надійністю і зручністю обслуговування.
Концепція двигуна в новому MAN Lion’s City проста, але перспективна: варіант двигуна для всіх міських автобусів, а також система нейтралізації ОГ. Потужний 9-літровий двигун D15 має чудовий робочий об’єм і діапазон потужності від 280 до 360 л. с.
Додаткове оснащення MAN EfficientHybrid являє собою інтелектуальну систему управління енергоспоживанням.
Потужний і не схильний до зносу електродвигун розташований між двигуном і коробкою передач.
У режимі примусового холостого ходу або при гальмуванні спрацьовує пусковий генератор колінчастого вала і тим самим підвищує ефективність і зручність їзди.
Новий MAN Lion’s City – це перший міський автобус компанії MAN, оснащений незалежною підвіскою коліс, яка забезпечує незалежні переміщення коліс на кожній стороні автобуса і разом з тим оптимальну маневреність.
Ще одна новинка – електронний блок підготовки повітря, який забезпечує ефективну роботу пневматичної системи. Система Air Management System ефективно постачає всі споживачі очищеним і висушеним стисненим повітрям.