decor decor

Виконуємо всі види ремонтних робіт на автомобілях і автобусах MAN

Сучасне діагностичне обладнання, специфічний інструмент для складних ремонтів та обслуговування будь-якої моделі MAN будь-якого року випуску. Графік роботи сервісу з 8.00 – до 20.00

  • icon
    Гарантійне і
    післягарантійне
    обслуговування
  • icon
    Заміна непридатних деталей, новими оригінальними компонентами
  • icon
    Швидке виконання ремонтних робіт
  • icon
    Безкоштовна консультація з питань покупки, експлуатації та ремонту техніки

Види послуг

Сервісне і технічне обслуговування

image

ТОВ “Технофорум” як офіційний дилер MAN Truck and Bus в Україні і сервісний партнер, представляє найбільш широкий спектр сервісних послуг для техніки МАN в місті Дніпро.

Ми забезпечуємо нашим клієнтам послуги з відновлення техніки MAN, а також детальне консультування з питань обслуговування, покупки або ремонту вантажної техніки МАN.

  • Ремонт і діагностика гальмівної системи;
  • Перевірка і відновлення системи розвалу-сходження коліс;
  • Програмна діагностика електроніки автобусів і вантажівок;
  • Ремонт і діагностика двигунів;
  • Ремонт і діагностика допоміжних систем.

Зниження витрат, підвищення потужності, підвищення продуктивності та рентабельності автомобілів – одним словом: якісна оптимізація Вашого автопарку – це основна перевага сервісних контрактів MAN.

Сервісні контракти MAN з персональними пакетами послуг незабаром себе окуплять. При цьому ми – як Ваш діловий партнер – забезпечуємо Вам авторитетність і високу якість послуг, що надаються.

Ремонт / діагностика

  1. регламентні роботи з технічного та гарантійного обслуговування;
  2. мастильно-заправні, налагоджувальні, регулювальні роботи;
  3. ремонт електрообладнання та проводки;
  4. монтаж / демонтаж, заміна, ремонт вузлів і деталей;
  5. діагностика і ремонт ходової частини;
  6. обслуговування акумуляторів;
  7. лазерна регулювання розвал-сходження і співвісності коліс на фірмовому обладнанні Josam
  8. перевірка гальмівної системи на гальмівному стенді останнього покоління MAHA
  9. узгодження гальмівних зусиль «тягач – п/причіп»
  10. заправка кондиціонерів всіх марок вантажного авто
  11. калібрування аналогових і цифрових тахографів
  12. ремонт аналогових тахографів

 

  1. короткий тест електрообладнання автомобіля;
  2. розширений тест електрообладнання автомобіля;
  3. діагностика всіх електронних систем автомобіля: EBS, ECAS, FFR, і інші;
  4. комп’ютерна діагностика: блоків управління, модулів, датчиків;
  5. прошивка блоків управління, ключів запалювання
  6. русифікація бортового комп’ютера
  7. калібрування пневмопідвіски
  1. комп’ютерна діагностика двигуна
  2. перевірка систем уприскування і запалення
  3. перевірка / ремонт паливної системи, форсунок, ТНВД
  4. ремонт двигунів
  5. ремонт автоматичних і механічних КПП
  6. ремонт роздавальних коробок
  7. ремонт редукторів мостів

Причіпна техніка

  1. технічне обслуговування
  2. ремонт ходової частини
  3. діагностика і ремонт електричних систем (Wabco, Knorr-Bremse, Haldex)
  4. зварювальні роботи (електро-дугова, аргон)
  5. ремонт супортів з використанням спеціального обладнання
  6. діагностика і ремонт пневматичної системи
  7. регулювання співвісності осей
  8. регулювання сходження коліс підрулюючих осей
  9. відновлення осей

Наслідком водіння вантажного автомобіля з ненастроєного колесами, тобто осі якого не вирівняні належним чином, є швидке і нерівномірне зношування покришок. А так як опір з дорожнім покриттям збільшується, то відповідно збільшується і витрата палива.

Крім того через підвищеного тертя з дорогою у автомобіля будуть в рази швидше виходити з ладу з’єднують шарніри, ізолюючі втулки і ресори. Це так само призводить до сильного стомлення водія, так як управляти неслухняним автомобілем важче ніж зазвичай, а значить цілком може привести до аварійних ситуацій на дорогах.

Так само в подальшому не паралельності осей можливий рух автомобіля по круговій траєкторії. Через це вантажівка починає займати більше місця на дорозі (рухаючись боком) ніж справний автомобіль, що може привести до аварії на дорозі.

У дослідницькому центрі в Голландії були проведені ряд тестів вантажного автомобіля з нерухомо закріпленими осями.

  1. В основі першого випробування осі автомобіля були вирівняні паралельно (в правильному положенні). При русі автомобіля його витрата палива склав 30 літрів на 100 км.
  2. На другій фазі паралельність осей була спотворена з нахилом в 10мм / м. Тому витрата палива збільшився до 31,3 літрів на 100 км, це означає, що ненажерливість автомобіля збільшилася на 4,3% по відношенню до справного стану осей.
  3. На третьому етапі тестування осі автомобіля були спотворені на 10мм / м з нахилом в різні боки. Тому, витрата палива збільшився до 35,6 літрів на 100 км. Тобто співвідношення витрати палива з нормою збільшилася до 18,7%.

Давайте розглянемо ці дані на статистичному прикладі.

Найпоширеніший вантажівка в Європі – це двовісний сідельний тягач з Триосний напівпричепом.
Припустимо, що в середньому відстань, яку долає транспорт в рік одно близько 150 000 км.
Більшості автомобілів, з пробігом в 150 000 км, необхідний новий комплект покришок вартістю приблизно 5 000 євро. Застосовуючи дані з тіста можна заощадити близько 20% вартості, тобто 1 000 євро, якщо містити осі і колеса в паралельному стані.

Тепер розрахуємо споживання палива за цей пробіг. Сідельний тягач, осі якого паралельні і під правильним кутом, витрачає приблизно 30 літрів на 100 км, а за рік він проїде 150 000 км х 30/100 = 45 000 літрів. Транспорт, у якого перекошені осі, буде споживати на 4% більше палива в рік в найшкідливішому варіанті, тобто на 1 800 літрів більше. 1 800 літрів в рік відповідає 1 800 євро.

У підсумку по закінченню року економлячи на покришках 1 000 євро та паливі до 1 800 євро доцільно виділити набагато меншу частину коштів на регулювання осей автомобіля.

У сучасному світі сідельні тягачі – це високотехнологічний продукт, що дає максимальну продуктивність праці при раціональному використанні.

І для цього необхідна своєчасна і правильна регулювання ходової автомобіля. Потрібно вчасно проводити контроль кутів розвалу, сходження, поздовжнього і поперечного кутів нахилу шворня, паралельності і перекосу осей і рам.

Автомобілі наших клієнтів ми обслуговуємо за допомогою обладнання компанії JOSAM. Вона є лідером у своїй галузі на протязі 25 років і протягом усього цього часу на ринок випускає тільки надійна і легка в використанні продукція.

Вашій здивуванню не буде меж, коли ви зіткнетеся з нею, і на власному досвіді здивуєтеся на скільки все просто в застосуванні і легко регулюється в ходової автомобіля. При цьому ви залишаєтеся з бездоганним результатом процедури.

Природно, обслуговуючий персонал просто зобов’язаний мати професійні навички і бути фахівцем в області вирівнювання кутів осей і коліс автомобіля.

Наші механіки є експертами в цій галузі, так як проходять навчання і сертифікацію на підприємствах компанії JOSAM. Саме з цього наші фахівці завжди виробляють якісний сервіс на вищому рівні.

Наші клієнти завжди задоволені отриманим сервісом і наданими послугами, і до того ж економлять реальні гроші. Системи контролю і регулювання кутів осей, коліс і рам виробництва фірми JOSAM були протестовані і схвалені всіма виробниками вантажівок в Європі і США. JOSAM виробляє і поставляє:

  • вимірювальні системи для коліс, осей і рам;
  • детектори люфту;
  • системи правки кабін, шасі та кузовів автобусів;
  • інше супутнє гаражне обладнання.

Холодильні установки

  • Гарантійне обслуговування і ремонт
  • Ремонт будь-якої складності всіх марок агрегатів
  • Терміновий ремонт і оперативний ремонт автомобілів з вантажем
  • Виїзні бригади
  • Комплексне технічне обслуговування агрегатів
  • Гарантія на встановлені запчастини
  • Продаж запасних частин для рефрижераторів

Рихтування

Автомобільна рама вважається несучою конструкцією. У вантажних автомобілях вона є основною, до якої потім кріплять всі, що є в цьому транспорті. Саме тому дана деталь автомобіля періодично потребує ремонту. В основному його причинами стають аварії або іржа від часу.

Позбавити власників машин від проблем даного характеру дозволяє рихтування вантажних автомобілів.

  1. Кручення – у разі перекручення рами лонжерони перекошуються відносно один одного. При цьому поперечні балки розташовуються під кутом до лонжерону.
  2. Бічний зсув – нерідко поздовжній тип лонжеронів зміщений відносно поздовжньої осі через збільшення навантаження.
  3. Вертикальний вигин – з’являється різними способами, але основною причиною стає некоректна експлуатація завантажування або перекидаючий системи.
  4. Діагональне зміщення – лонжерони зміщуються при перекиданні вантажівки.

Зазвичай, щоб правити раму, не потрібно розбирати весь автомобіль. Фахівці демонтують навісне обладнання і шасі. Навіть при складному ремонті, який передбачає зняття кабіни з силовим агрегатом, велика частина запчастин залишається незнімної.

  • Чітке дотримання термінів;
  • Використання високотехнологічного обладнання;
  • Надання гарантій на роботу;
  • Якість витратних матеріалів;
  • Великий досвід роботи;
  • Професійні майстри;
  • Демократична вартість послуг.

Ми беремося за рихтування вантажних автомобілів «під ключ» навіть після складної аварії. Ми гарантуємо взаємовигідне співробітництво і застосування індивідуального підходу до будь-якої проблеми.

Рихтування від наших фахівців – це бездоганність результату і гарантія якості. Підбір оптимального методу виправлення ситуації дозволяє зберегти заводський ЛКС і повернути колишній зовнішній вигляд автомобіля. При фатальних пошкодженнях ми швидко знаходимо деталі на заміну за прийнятною вартістю.

decor decor

Сервісні контракти MAN

Скоротіть ризик непередбачених витрат на ремонт і зніміть навантаження з себе і свого колективу, доручивши планування інтервалів технічного обслуговування і термінів ремонтних робіт компанії MAN.
image
  1. 01
    Клієнт за заздалегідь узгодженим графіком надає автомобіль на станцію технічного обслуговування, де фахівці сервісу проводять регламентне ТО (заміна фільтрів, технічних рідин і т.д.), а також виконують комплекс перевірок.
  2. 02
    За результатами проведених перевірок клієнту надається перелік, де вказані ті види ремонтних робіт, які необхідно провести.
  3. 03
    Клієнт завжди вчасно дізнається про потенційних несправності (якщо такі були виявлені) і може спланувати подальші ремонтні роботи без шкоди для основної діяльності та незапланованого простою техніки.