Кращі аеродинамічні показники при випробуванні в аеродинамічній трубі. Досконалий дизайн, що привертає захоплені погляди під час руху: Tourliner є наймолодшим членом сімейства NEOPLAN. Це унікальний екземпляр в своєму класі. Випробуйте всі переваги нашого дизайну Sharp Cut, доведеного до досконалості. З автобусом Tourliner ви будете економити паливо на кожному кілометрі і радувати пасажирів ексклюзивним комфортом.
На автобусі Tourliner подорожують справжні цінителі вищого європейської якості, комфорту і свою безпеку. Спеціально розроблений для туристичних поїздок Tourliner, оснащений абсолютно всім, що потрібно пасажирові і водієві під час довгого шляху. Рентабельність, багатофункціональність і особлива надійність роблять дану модель неперевершеним лідером на комерційному ринку.
Завдяки підлозі без вбудованих майданчиків і підйомника для інвалідних колясок ваші пасажири зможуть подорожувати в безбар’єрного середовища. Підвищують комфорт деталі, наприклад повністю світлодіодне освітлення і зарядні розетки з USB-портом на кожному місці, довершують приємне враження від подорожі. Речове відділення об’ємом до 13 м3 – саме містке серед всього парку NEOPLAN. Оснащення робочого місця водія, технічне рішення автобуса і робочі характеристики двигуна стандарту Euro-6 з акумуляторної паливною системою Common Rail забезпечують повну відповідність автобуса Tourliner преміум-класу.
Туристичний автобус Tourliner серії Neoplan є пасажирським транспортом вищого рівня, який чудово справляється з тривалими перевезеннями. Дана модель може скласти конкуренцію будь-якому аналогічному транспорту. Відмінною рисою Neoplan Tourliner є неповторне оформлення автобуса, комфортний салон, привабливий інтер’єр і неймовірна міць. Технічні якості Tourliner можна вважати зразком для більшості туристичних автобусів.
Кількість місць, передбачених для пасажирів, становить 48-63, число варіюється залежно від модифікації моделі. Ергономічні крісла можуть висуватися приблизно на 25 см назад, а кут перекидання приймає від 130 до 140 °.
Кабіна водія оснащена комфортабельною спальної ліжком, що в разі присутності двох водіїв дозволяє здійснювати тривалі поїздки практично цілодобово. 700-літровий бак свідчить про те, що можливість дозаправок в дорозі вкрай мала.
Техніка для спокійної їзди
Їхати плавно і з комфортом – приємні відчуття чекають пасажирів на будь-якому маршруті. Покоління системи MAN TipMatic® Coach, встановлене в моделі Tourliner, забезпечує оптимальне перемикання передач при рушанні з місця, проходженні поворотів, русі на підйом і під ухил, а також гарантує підтримку в повільно рухається міському потоці. Інтелектуальне управління трансмісією істотно підвищує комфорт їзди. Крім того, підвищується безпека руху і знижується витрата палива.
Tourliner | Tourliner C (2 оси) | Tourliner C (3 оси) | Tourliner L | |
---|---|---|---|---|
Варіант двигуна | MAN D2676 LOH, R6, вертикальный, Euro-6 | |||
Робочий об’єм | 12 419 см3 | 12 419 см3 | 12 419 см3 | 12 419 см3 |
Потужність | 316 кВт (430 л. с.), 2200 Нм | 316 кВт (430 л. с.), 2200 Нм | 346 кВт (470 л. с.), 2400 Нм | 346 кВт (470 л. с.), 2400 Нм |
MAN D2676 LOH, R6, вертикальный, Euro-6 | ||||
Робочий об’єм | 12 419 см3 | 12 419 см3 | 12 419 см3 | 12 419 см3 |
Потужність | 346 кВт (470 л. с.), 2400 Нм | 346 кВт (470 л. с.), 2400 Нм | 375 кВт (510 л. с.), 2600 Нм | 375 кВт (510 л. с.), 2600 Нм |
Коробка передач | MAN TipMatic®, 12-ступінчаста автоматизована коробка передач з функцією EasyStart | MAN TipMatic®, 12-ступінчаста автоматизована коробка передач з функцією EasyStart | MAN TipMatic®, 12-ступінчаста автоматизована коробка передач з функцією EasyStart | MAN TipMatic®, 12-ступінчаста автоматизована коробка передач з функцією EasyStart |
6-ступінчаста автоматична коробка передач | 6-ступінчаста автоматична коробка передач | 6-ступінчаста автоматична коробка передач | 6-ступінчаста автоматична коробка передач | |
6-ступінчаста механічна коробка передач | – | – | – | |
Ходова частина | ||||
Передня вісь | Багатоважільна вісь з незалежною підвіскою коліс і стабілізатором | Багатоважільна вісь з незалежною підвіскою коліс і стабілізатором | Багатоважільна вісь з незалежною підвіскою коліс і стабілізатором | Багатоважільна вісь з незалежною підвіскою коліс і стабілізатором |
Задня вісь | Ось з гипоидной передачею MAN з чотирма важелями направляючої системи підвіски | Ось з гипоидной передачею MAN з чотирма важелями направляючої системи підвіски | Ось з гипоидной передачею MAN з чотирма важелями направляючої системи підвіски | Ось з гипоидной передачею MAN з чотирма важелями направляючої системи підвіски |
Задня підтримуюча вісь | – | – | Нерухома вісь з поздовжньою рульовою тягою і трикутним важелем підвіски | Нерухома вісь з поздовжньою рульовою тягою і трикутним важелем підвіски |
Обсяг речового відділення | До 12 м3 | До 13 м3 | До 12 м3 | До 12 м3 |
Сидячі місця | До 55 | До 61 | До 59 | До 65 |
Розміри | ||||
Довжина | 12 113 мм | 13 103 мм | 13 373 мм | 13 913 мм |
Ширина | 2550 мм | 2550 мм | 2550 мм | 2550 мм |
Висота з системою кондиціонування повітря | 3870 мм | 3870 мм | 3870 мм | 3870 мм |
Діаметр розвороту | 21 020 мм | 24 498 мм | 21 020 мм | 22 318 мм |
Колісна база | 6060 мм | 7050 мм | 6060 мм | 6600 мм |
Висота для стояння в центральному проході | 2000 мм | 2000 мм | 2000 мм | 2000 мм |
Висота центрального проходу | 1494 мм | 1494 мм | 1494 мм | 1494 мм |
Так само гарний, як і економічний: чіткі і точні лінії дизайну Sharp Cut, удостоєного нагород, підкорюють не тільки своєю елегантністю. Tourliner показує найкращі результати і під час випробувань в аеродинамічній трубі.
Повністю світлодіодні фари з чорним обідком притягують до себе погляди, а кільцеві світлодіодні ходові ліхтарі Angel Eyes забезпечують оптимальний огляд і видимість автобуса на дорозі.
Єдина контрастна колористична концепція створює унікальну затишну атмосферу – днем в поєднанні з рясним потоком світла через широкі вікна, а вночі – з повністю світлодіодним освітленням.
У вас є особливі побажання по дизайну і кольору інтер’єру вашого ексклюзивного туристичного автобуса? NEOPLAN Individual запропонує вам різноманітні пакети оснащення і варіанти оформлення.
На борту Tourliner ви можете запропонувати пасажирам інформацію і найкращі розважальні програми – для колективного або індивідуального користування. Через два стельових монітора і вбудовану аудіосистему пасажири зможуть подивитися фільми або відеозаписи з комфортом домашнього кінотеатру. Система Multi Media Coach (MMC) на робочому місці водія дозволяє відтворювати DVD-диски, а також відеофайли з SD-карт через USB-порт або Bluetooth-з’єднання.
Крім того, на кожному сидінні в автобусі Tourliner встановлена зарядна станція з USB-портом, так що всі пасажири можуть користуватися мобільними пристроями без будь-яких обмежень навіть у тривалих поїздках.
Простір, практичне Розташування елементів управління, пріємні тактільні Відчуття и зручність в работе: місце водія автобуса Tourliner перемагає у всех номінаціях. Ергономічне сидіння, а такоже оптимальні Розташування перемікачів и приладів полегшують працю водія и забезпечують концентрацію уваги при водінні.
Багатофункціональний рульове колесо дозволяє управляти важливими функціями, не знімаючи руки з керма. Ящики і полки на робочому місці водія забезпечують досить місця для зберігання особистих речей і документації.
Завдяки підлозі без перепадів висоти і ступенів пасажири можуть зручно і безпечно проходити на місця.
Крім того, в Tourliner є два місця для інвалідних колясок. Безбар’єрні входи спрощують посадку пасажирів за допомогою підйомника для інвалідних колясок.
Підвищена безпека для всіх учасників дорожнього руху: система допомоги водієві з відеокамерами безперервно аналізує оточення автомобіля, включаючи мертву зону, розпізнає дорожні знаки і попереджає водія про небезпеку зіткнення.
Істотний фактор підвищення безпеки всіх учасників руху: дві камери замість зовнішніх дзеркал забезпечують бічний і задній огляд автобуса в режимі реального часу на двох моніторах в кабіні водія і виключають тим самим наявність мертвих зон.
Максимально короткий час спрацьовування: оптимізована система автоматичного гальмування (EB) завчасно попереджає водія про загрозу зіткнення і в разі необхідності гальмує автоматично. Сигналізація екстреного гальмування (ESS) попереджає про екстрене гальмування наступний ззаду транспорт більш частим миготінням аварійної світлової сигналізації.
Одна система – три рівня безпеки Електронна гальмівна система (EBS) включає в себе компоненти антиблокувальної системи (ABS) і антипробуксовочной системи (АПС) для забезпечення підвищеної стійкості і регулювання тягового зусилля транспортного засобу.
Майже автоматичне рух: система підтримки швидкості по відстані до автомобіля попереду автоматично регулює швидкість і відстань до попереду автомобіля, що йде. Тепер також і в повільно рухається потоці або в пробці – для більшого комфорту і безпеки.
З цією системою ви гарантовано будете дотримуватися заданої смуги руху: система Lane Guard контролює коректність руху по смузі. При перетині розділової розмітки лунає звуковий сигнал, який відразу привертає увагу водія – для більшої безпеки на дорогах.
Ваш персональний охоронець: система контролю за увагою водія своєчасно розпізнає помітні зміни в управлінні автомобілем, особливо виїзд за межі смуги, і попереджає водія оптичними та акустичними сигналами перш, ніж ситуація на дорозі стане небезпечною.
Прощайте, проколи шин! Система Tyre Pressure Monitoring постійно контролює тиск в шинах – навіть під час руху. Як тільки тиск в шині стає нижче мінімально допустимого, водієві надходить сигнал і загоряється світловий покажчик на табло.
У критичних ситуаціях, при загрозі занесення або перевороту транспортного засобу, електронна система стійкості (ESP) надає підтримку шляхом коригуючого пригальмовування або зниження крутного моменту двигуна.
Інтелектуальне електронний пристрій керування гальмовою системою MAN BrakeMatic об’єднує функції робочої гальмівної системи з гальмом-сповільнювачем. Таким чином можна гарантовано утримувати постійну швидкість при русі з гори, так як гальма-сповільнювачі управляються автоматично.
Все під контролем: водій може управляти темпомат, аудіосистемою, телефоном і багатьма іншими функціями з багатофункціонального рульового колеса, не випускаючи його з рук. Для більшої безпеки і комфорту руху
Темпомат MAN EfficientCruise® з підтримкою GPS і інтелектуальною функцією кочення заздалегідь аналізує топографію майбутнього ділянки і автоматично приймає рішення про найбільш економічному режимі руху та швидкості.